skip to Main Content

Multiline wordt Infinea

Multiline bestaat 30 jaar. Sinds 1990 zorgt Multiline ervoor dat onze klanten 24 uur per dag bereikbaar zijn. Dat doet Multiline met mensen die de uitvaartbranche niet alleen goed kennen, maar er zelf vaak ook uit afkomstig zijn.

Het afgelopen jaar stond voor Multiline in het teken van verandering. In oktober heeft Multiline een nieuwe meldkamer in gebruik genomen en zijn zij verhuisd naar Rijswijk, naar de J.C. van Markenlaan 3. De nieuwe meldkamer voldoet helemaal aan de eisen van deze tijd en draagt bij aan de doelstelling om bereikbaarheid met precisie en een persoonlijke benadering te verzorgen, nu en in de toekomst.

Daarnaast is Multiline bezig met het verbeteren en digitaliseren van haar dienstverlening. Dit doen zij door de ontwikkeling van een nieuw online platform. In dit platform is de kennis van Multiline over de uitvaartbranche gebundeld om effici├źnter met ┬áklanten samen te kunnen werken en fouten te voorkomen. Als klant kunt u met dit online platform op een eenvoudige manier meldingen afhandelen, roosterwijzigingen doorgeven, agenda-boekingen inzien en afhandelen, wijzigingen in protocollen doorvoeren en nog veel meer! De verwachting is dat dit online platform in het voorjaar live zal gaan.

Gezien al deze ontwikkelingen vond Multiline het tijd voor een nieuwe naam voor ons bedrijf. Een nieuwe naam die gericht is op de toekomst. Vanaf heden zal Multiline Meldkamerdiensten verder gaan onder de naam Infinea. Een nieuwe naam betekent natuurlijk ook een nieuwe website. Deze nieuwe website vindt u op: www.infinea.nl.

Uiteraard blijft Infinea uw organisatie van dienst zoals u van Multiline gewend bent.